Tamamlayıcı Sağlık Hasarları

Ürün Kapsamı

Tamamlayıcı Sağlık Sigortası(TSS) teminatlarından faydalanabilmek için sigortalının Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) mensubu olması gerekmektedir.

TSS kapsamında; SGK tarafından anlaşmalı olarak kabul edilen kadrolu doktorlar tarafından gerçekleştirilen ve Genel Sağlık Sigortası (GSS) kapsamında olan sağlık giderlerine ait SGK fark tutarları poliçe özel şartları ve teminatları doğrultusunda ödenmektedir. Sigortalı tarafından, sadece SGK katkı payı ve varsa kapsam dışı tutar ödenmektedir.  

Tamamlayıcı Sağlık Sigortası Anlaşmalı Kurumları

Tercih edilen tamamlayıcı sağlık sigortası ürününe özel anlaşması bulunan, SGK ile anlaşmalı hastane, özel tıp merkezi, laboratuvar, poliklinik olarak sınıflandırılmış sağlık hizmeti veren tüzel kişililer ile Sigortacı ile anlaşmalı çalışan, kurum bünyesinde kadrolu olarak çalışan (SGK tarafından da anlaşmalı olarak kabul edilen) doktorları ifade eder.

Anlaşmalı kurulumlar listesine buradan ulaşabilirsiniz.

Tazminat/Provizyon Süreçleri

Sigortalının anlaşmalı hastanede TC kimlik numarasını hastane görevlileri ile paylaşması ile beraber provizyon süreci başlamaktadır.

Ayakta tedavi teminatı kapsamındaki işlemler için anlaşmalı sağlık kurumlarından otomatik olarak provizyon alınabilmektedir. Yatarak tedavi kapsamındaki işlemler için ise 48 saat önceden Hepiyi Sigorta provizyon merkezine değerlendirilmek üzere başvurulması gerekmektedir. 

Anlaşmasız sağlık kurumlarında ve sigortalının sahip olduğu Network kapsamında olmayan sağlık kurumlarında gerçekleşecek tüm teşhis ve tedavi giderleri poliçe kapsamı dışındadır.

Kamu üniversite hastanelerinde yapılacak olan harcamalar aşağıdaki belgelerin gönderilmesi şartıyla değerlendirilmeye alınacaktır:

- Özel Sağlık Sigortası Hasta Bilgi Formu (ilgili bölümlerinin Sigortalı,
doktor veya tedavi görülen sağlık kurumu tarafından doldurulmuş ve imzalanmış olması gerekmektedir.),
- GSS kapsamında yapılan tazminat ödemesine ait SGK tarafından onaylanan tutarı gösteren belge ve ayrıntılı işlem dökümü (tıbbi malzeme faturaları için zorunlu değildir.)
- Tüm sağlık giderlerinin fatura asılları ve (işlem bazlı) ayrıntılı fatura dökümleri,

- Yatarak tedavilerde ameliyat raporu ve/veya epikriz raporu,

- Rahatsızlığın teşhisine ilişkin tetkiklerin sonuçları,
- Sinüzit ameliyatlarından önce Sigortalıya ait paranazal sinüs tomografisinin aslı,
- Her türlü adli olayda (trafik kazası dahil) adli birimlerin oluşturdukları belgeler
(alkol raporu, olay yeri tespit tutanağı, adli tıp raporu, trafik kazası tespit tutanağı vb.).

 

Gidilen doktorun başka bir branşa yönlendirmesi durumunda yapılan işlem yıllık muayene hakkından düşmektedir.

Provizyon süreçleri her türlü sorunuz ve detaylı bilgi almak için 0850 665 63 63 numarasını arayarak Müşteri İletişim Merkezimiz ile iletişime geçebilirsiniz.

Ek Teminatlar

Check-up, Diş Paketi ve Ambulans hizmetleri 0850 665 63 63 numaralı Müşteri İletişim Merkezimiz aranarak talep edilmesi halinde, operatörlerimizce organize edilerek sizlere sunulacaktır.

Daha fazla yardım gerekiyor mu ?